O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

Izvozni marketing Slavonskog kulena

Sažetak

Cilj ovog istraživanja je procijeniti mogućnost izvoza Slavonskog kulena na strana ciljna tržišta i to njemačko, austrijsko, talijansko i švicarsko tržište. U istraživanju su utvrđeni administrativni uvjeti za izvoz kulena u EU, te je utvrđeno prihvaćanje proizvoda od strane ciljnih potrošačkih skupina. U istraživanju je korištena metoda grupnog intervjua, konceptualno test, te organoleptički test proizvoda.

Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoje administrativne zapreke za izvoz kulena u EU. Ispitivanje potrošača je pokazalo da se njemačkim, austrijskim i švicarskim potrošačima sviđa kulen, te su ta tržišta pogodna za izvoz. Talijansko tržište je zasićeno suhomesnatim proizvodima te je manje pogodno za izvoz kulena.

Rezultati navedenog istraživanja predstavljaju znanstveno utemeljenu procjenu izvoznih mogućnosti Slavonskog kulena, te daju informacijsku podlogu za kreiranje izvoznog marketing programa.


.

Preuzmi cijeli članak (PDF - 163 kB)

 

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing