O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

G.Baourakis, M.Kourgiantakis and A.Migdalas

Utjecaj e-trgovine na trgovanje poljoprivrednim proizvodima

Sažetak

Ovaj članak se bavi utjecajem e-trgovine na trgovanje poljoprivrednim proizvodima. Ponajprije, teoretski okvir je određen za Internet kao marketinški alat s naglaskom na poljoprivredne proizvode i odsjeke organske hrane. Zatim predstavljamo rezultate ankete koja je provedena da se istraži kako kretske poljoprivredne zadruge koriste ili su sklone koristiti poslovnu metodologiju e-trgovine. Potrošači i menadžeri zadruga na Kreti objavljuju svoja očekivanja od nove tehnologije. Iz te su se ankete dobile vrijedne informacije o praktičnim vezama između e-trgovine i tržišta poljoprivrednim proizvodima na otoku i opaženo je odstupanje od teoretskog okvira.

 


.

Preuzmi cijeli članak (PDF - 132 kB)

 

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing