O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

prof.dr.sc. DAMIR KOVAČIĆ

Primjer vinotočja
Kako dodatno zaraditi od izravne prodaje i agroturizma?

Uvod

Kombinaciju izravne prodaje i agroturizma pokazat ćemo na primjeru vinotočja. Vinotočje posluje u sklopu Plešivičke vinske ceste. Ogledno gospodarstvo bavi se vinogradarstvom i podrumarstvom. Godišnja je proizvodnja vina na razini 20.000 litara. Oko 90 % vina gospodarstvo prodaje restoranima i prodavaonicama, a samo 10 % u vlastitom podrumu. Gospodarstvo namjerava promijeniti strukturu prodaje. Cilj je povećati prodaju vina na gospodarstvu za 30 % ili oko 6.000 litara vina. Stoga će gospodarstvo otvoriti vinotočje i nuditi vođena kušanja i hranu. Plan će se pokušati ostvariti u pet godina.

.

Preuzmi cijeli članak (PDF - 790 kB)

Slika: Vinotočje na Plešivičkoj vinskoj cesti, prostor za posluživanje gostiju (Snimio: N. Čubela)

DODANO NA PORTAL: 27.01.2007

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing