O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

prof.dr.sc. DAMIR KOVAČIĆ

Seljačka tržnica
- primjer prodaje jagoda u Samoboru -

Uvod

Seljačke tržnice, za razliku od gradskih tržnica, služe isključivo za prodaju vlastitih proizvoda. Održavaju se redovito, jednom do četiri puta mjesečno, ili prigodno, na placevima, pješačkim zonama i ostalim za to prigodnim mjestima. Temeljni motiv za prodaju na seljačkoj tržnici je veća prodajna cijena. Kupci kupuju na seljačkoj tržnici jer se radi o svježim i kvalitetnim proizvodima.

.

Preuzmi cijeli članak (PDF - 68 kB)

 

DODANO NA PORTAL: 22.01.2007

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing