O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

Seljački sajam vina
- iskustvo iz prakse -

Sažetak

Cilj ovog istraživanja je empirijska provjera jednog od modela izravne prodaje, prodaje preko seljačkog sajma. Testiran je utjecaj sajamske prodaje vina na povećanje poznatosti i image vina iz obiteljske proizvodnje, te na povećanje broja kupaca i prodaje vina na gospodarstvu. Provedena su dva odvojena anketna istraživanja, anketa vinara (n = 47) i anketa posjetitelja sajma (n = 678). Provedeno istraživanje pokazalo je opravdanost organiziranja “Sajma obiteljskih vina” na hrvatskom tržištu. Povećana je poznatost vina iz obiteljske proizvodnje i poboljšan je image ovih vina na lokalnom tržištu. Nadalje, vinari koji su sudjelovali na Sajmu povećali su prodaju vina na gospodarstvu.

.

Preuzmi cijeli članak (PDF - 100 kB)

 

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing