O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

Uloga elektronske trgovine u zadrugama

ŠTO JE TO?

Poslovni svijet se sve više i više okreće tehnologiji i Internetu da popuni prazninu u udaljenosti i edukaciji između javnosti i proizvođača. Mnoge velike kompanije se okreću Internetu da prezentiraju tržištu svoju robu. Neke kompanije su čak isključive web osnove. U tom zanosu sa World Wide Web-om zadruge trebaju naći svoje mjesto. Zadružni članovi i upravitelji trebaju biti svjesni prednosti i nedostataka djelovanja na Internetu i trebaju definirati ulogu koju će elektronska trgovina imati u uspjehu njihove organizacije.

WEB ADRESE KOJE GOVORE VIŠE

 TERMINI

  1. elektronska trgovina
  2. ime domene
  3. web glavno računalo
  4. web stranica

 

<< Prethodni članak :: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing