O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

Ekonomski razlog zadruga

ŠTO JE TO?

Bez obzira na koja područja poljoprivrede utječemo pravi razlog za osnivanje zadruga je vezan sa ekonomijom. Osnovno je pitanje hoće li zadruge povećati profit proizvođača. Postoje mnoge ekonomske prednosti zadruga u poslovanju. Samo jedna ili sve te prednosti zajedno mogu biti dovoljan razlog za formiranje poljoprivrednih zadruga. Razumijevanje ekonomskih prednosti zadruga je nužno za donošenje mudrih poslovnih odluka. Objašnjenje ekonomskih prednosti članovima je presudno za potencijalan uspjeh poslovanja.

 TERMINI

  1. gospodarska mjerila
  2. funkcioniranje troškova
  3. koordinacija
  4. ekonomski rizik
  5. prosječno koštanje

 

<< Prethodni članak :: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing