O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

Strategije planiranja malih zadruga

ŠTO JE TO?

Strateško planiranje je inovacija među zadrugama. Ne razvijanje strategije razvoja je poslovni promašaj. Strateški plan se brine o donošenju odluka i planiranju koje mora biti efikasno provedeno u cilju poboljšavanja funkcioniranja i isplativosti zadružnog biznisa. Strateško planiranje može poboljšati zadružni meneđment i efikasnost njihovih operacija. Odbor upravitelja i meneđerski kadar moraju imati udjela u strateškom planiranju na način koji će zadruzi omogućiti uspjeh.

KAKO SE OSTVARUJE?

Proučavanjem lekcije koja se odnosi na strateško planiranje studenti će moći opisati 5 faza strateškog planiranja, a to su: dogovaranje, prikupljanje, procjenjivanje, definicija plana i ponovna procjena.

Davanjem na uvid zadružne situacije studenti će moći opisati ulogu upravitelja, meneđera, zaposlenika i članova u strateškom planiranju.

 VAŽNI TERMINI

  1. Vanjsko okruženje
  2. Ciljevi
  3. Zadaci
  4. Pod-ciljevi
  5. Strateške mogućnosti
  6. Pretpostavke
  7. Vrijednosti
  8. Vizije
  9. Unutrašnje okruženje
  10. Idejni izvještaj ( o zadacima )

 

<< Prethodni članak :: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing