O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

Zadružno stapanje i konsolidacija

ŠTO JE TO?

Danas su mnoge zadruge uAmerici prilično male. To im otežava nastojanje da postanu ekonomski održive. Da bi male zadruge postale uspješne one trebaju rasti eksterno i interno. Postoji nekoliko metoda rasta zadruge. Stapanje ili konsolidacija su jedna od mogućnosti. Oni moraju biti pažljivo planirani i izvedeni da bi povećali mogućnost uspjeha zadruge. Spajanje jedne ili više zadruga zahtjeva pažljivo planiranje i provođenje vrlo određenih i često vrlo osjetljivih planova razvoja. Zbog toga spajanje zadruga radi formiranja nove mora biti točno projektirano.

KAKO SE OSTVARUJE?

  • nakon pažljivog proučavanja literature o zadružnom spajanju i nakon posjeta nekoj od zadruga koja je isto izvršila, upravitelji će biti sposobni opisati tri faze procesa i identificirati opće korake koji moraju biti poduzeti u svakoj fazi
  • nakon što lekcija završi upravitelji će moći napraviti popis od 8 koraka koji moraju biti poduzeti pri spajanju zadruga
  • nakon svega upravitelji će razumjeti ključne pojmove koje treba uzeti u obzir prilikom konsolidacijskih sastanaka

 TERMINI

  1. konsolidacija
  2. stapanje
  3. eksterni rast
  4. interni rast

<< Prethodni članak :: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing