O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

Priprema zadružnih poslovnih ciljeva

ŠTO JE TO?

Svako poslovanje ima svoje ciljeve. Problem je što oni često postoje samo u mislima vlasnika i meneđmenta, a ne na papiru gdje mogu biti pažljivo ispitani i ako treba promijenjeni. Da bi bili uspješni u današnjem natjecateljskom poslovnom svijetu zadruga mora imati jasno definirane i napisane ciljeve. Oni moraju izrastati iz vizije zadruge i služiti kao mjera u skladu s kojom se zadruga ponaša. Procjena uspjeha rada meneđera i funkcioniranja uprave radi se na temelju ciljeva. Dobar upravitelj zna kako pripremiti i slijediti zadružne ciljeve kao i kako ih upotrijebiti u strateškom planiranju.

TERMINI

  1. ciljevi
  2. kriterij
  3. djelovanje
  4. granično ponašanje

<< Prethodni članak :: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing