O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

Idejni plan buduće zadruge

ŠTO JE TO? 

Ideja je potrebna da bi pomogla upraviteljima, meneđerima i članovima zadruge pri određivanju putova koji se mogu koristiti za pokretanje, razvoj i poboljšanje sadašnjih i budućih poslovnih aktivnosti. Razvoj ideje, koja mora biti razumljiva svim ljudima vezanim uz zadrugu, olakšava poslovnim vođama odluke koje moraju donijeti u novim poslovnim situacijama. Svaka aktivnost koja rezultira oblikovanjem zadruge treba imati uporište u zadružnoj viziji ( ideji ). Vizija, kao vitalni element koji pomaže vodstvu u uspjehu, mora biti pažljivo pripremljena. U njenom razvoju trebaju imati udjela svi članovi zadruge, ali upravitelji su ipak ti koji moraju preuzeti vodstvo u izgradnji budućeg smjera zadruge.

 KAKO SE OSTVARUJE? 

  • Upravitelj zadruge mora biti sposoban pripremiti izvještaje koji su razumljivi i odražavaju mišljenje svih članova buduće zadruge u svakoj poslovnoj situaciji.
  • Na osnovu izvještaja, svaki upravitelj mora biti u mogućnosti pripremiti kratki idejni izvještaj koji je prihvatljiv svim zadružnim članovima i odražava smjer koji zadruga mora zadržavati da bi bila uspješna.
  • Na osnovu kratkih idejnih izvještaja svaki upravitelj mora biti u mogućnosti osiguravati korist zadruzi prema standardnim unaprijed određenim kriterijima.
  • Na osnovu idejnih izvještaja upravitelji trebaju opisati potrebne korake za pokretanje uspješne poljoprivredne zadruge.

ŠTO MOŽE POMOĆI? 

Primjeri vizija i idejnih izvješća drugih uspješnih zadruga i udruženja.

:: Sljedeći članak >>

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing