O Centru Zakoni Aktualno Događanja Pronađi Korisne veze
HCPM

Povijest projekta

Analiza poljoprivrednih tržišta

Kako prodati?

Pokretanje i razvitak biznisa

Primjeri iz prakse

 

 

Miroslav Božić

OPERATIVNI MARKETING

- DEFINIRANJE GODIŠNJEG PLANA AKCIJE

- MARKETINŠKI SPLET

Godišnji plan akcije sastoji se od detalja marketinškog plana za iduću godinu. Sadržaj ovog plana za novi pothvat mora biti organiziran za skupine proizvoda/usluga i mora pružati informacije o tome što, tko, kada, gdje, kako i s kojim resursima (uključujući budžet) treba napraviti vezano uz glavne sastavnice (4 P) marketinškog spleta:

PROIZVODI / USLUGE

Definiranje funkcija i obilježja proizvoda za svaki odabrani segment tržišta.

Razvoj vrijednosti proizvoda kroz dojam, dizajn, ergonomiju, lakoću korištenja ili održavanja.

Odabir potencijalno važnijih proizvoda u portfelju.

Prilagodba proizvoda / usluge na propise i standarde kao i na uvjete certifikacije.

 

CIJENE

Kalkulacija troškova proizvodnje i komercijalizacije.

 

MJESTO - DISTRIBUCIJA

Identifikacija distribucijskih kanala.

Određivanje predviđenih prihoda i troškova svakog distribucijskog kanala.

Dogovoaranje uvjeta s distributerima vaših proizvoda / usluga

Plasiranje proizvoda/ usluga kroz prikladne kanale.

 

PROMIDŽBA

Određivanje pravilnog spleta promotivnih aktivnosti, (reklame, promocije , sponzorstva, odnosi s javnošću).

 


 

 

Preuzmi dokument (PDF - 82 kB)
Dodano na portal - 9.6.2008

 

 

 

 
HCPM - Hrvatski centar za poljoprivredni marketing
Održavanje: Inter-biz, Usluge u informatici